پیاده روی تن تاک

تاثیر پیاده‌روی بر سلامت و تناسب اندام

تاثیر پیاده‌روی بر سلامت و تناسب اندام

تاثیر پیاده‌روی بر سلامت و تناسب اندام

نوع فعالیت های دنیای امروز و آسان شدن بسیاری از کارها و همچنین گشترش ارتباطات و شبکه های اجتماعی که باعث شده است ما ساعت ها بدون تحرک در یک جای ثابت بنشینیم و یا حتی دراز بکشیم رسیدگی به سلمت بدن و تناسب انداممان را از یادمان برده استو و مسئله‌ای که کمتر به آن توجه می‌کنیم، سلامت بدن‌مان است. نشستن‌ های طولانی مدت پشت میز کار، در ارتباط بودن با افراد زیاد و فشارهای روانی و روحی که نیز این مسائل را بیشتر خطرناک می کند می تواند تاثیر بسیار منفی در سلامت ما داشته باشد. اگر واقعا سلامت و آینده تان برایتان اهمیت دارد و نمی خواهید در سنین بالا بیشتر زمان خود را در مطب های پزشکان صرف کنید باید از همین اکنون برای این معضل باید به دنبال راه حل باشید

 پیاده‌روی می‌تواند پیشنهادی بسیار مناسب باشد. این ورزش که در هر مکانی به صورت فردی و گروهی به راحتی قابل انجام است تقریبا بهترین گزینه برای رها شدن از این همه مشکلات و نگرانی ها و استرس است و این ورزش آسان و ابتدایی که نیازی به هیچ گونه مهارتی ندارد علاوه بر سلامت بدن شما می تواند تاثیر بسیاری زیادی بر روی زیبایی و تناسب اندام شما نیز داشتن باشد که افزایش اعتماد به نفس هم از دیگر دست اوردهای ان خواهد بود.

اما آیا پیاده روی چون ورزشی آسان و ساده است می تواند به هرشکلی انجام شود؟ در پاسخ باید گفت خیر اگر پیاده روی به صورا اصولی در مکان مناسب و از همه مهم تر با کفش مناسب صورت نگیرد حتی ممکن است تاثیر منفی بر روی کمر و سایر عضلات فرد داشته باشد.

برنامه پیاده روی

از همین امروز به شما توصیه می کنیم بک جفت کفش مناسب برای پیاده روی مانند کفش پیاده روی تن تک یا کفش سری هلس واک پرفکت استپس تهیه کنید (که این کفش ها علاوه بر مناسب بودن برای پیاده روی به علت داشتن ظاهری زیبا و شیک برای استفاده در دانشگاه و سرکار هم مناسب است) . از همین فردا صبح کمی زود تر از خواب بیدار شوید و همه یا قسمتی از مسیری را که برای رفتن به محل کار یا تحصیل خود هر روز طی می کنید را پیاده بروید.

خواهید دید که علاوه بر با نشاط بودن به دلیل سحرخیز شدن و احساس سبکی و رضایت از خود در وجودتان موج می زند اگر می خواهید سالم بمانید و از اندام خود خجالت نکشید این کار را هر روز انجام دهید.

مزایای پیاده‌روی چیست؟

۱. انرژی هایی را که از خوردن انواع غذاها دریافت کرده اید می سوزانید.

۲. شما را به وزن ایده آل می رساند.

۳. متابولیسم بدن‌تان را افزایش می‌دهد.

۴. چربی‌های جمع شده در شکم و پهلو و دیگر قسمت های بدنتان را می سوزاند.

۵. به بدن شما انرژی و شادابی می بخشد.

۶. پعضلات پای شما را قوی‌تر می‌کند.

۷. سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کند.

۸. باعث سهولت گردش خون می شود.

۹. کاهش فشار خون

۱۰. کنترل و پیشگیری از افزایش قند خون و دیابت

۱۱. فکر شما را ارامش می بخشد و اعتماد به نفستان را تقویت می کند.

۱۲. به عنوان یک الگو برای اطرافیان و به خصوص فرزندانتان شناخته می شوید.

۱۳. با کمترین امکانات و تقریبا در هر مکانی می توان این فعالیت را نجام داد

۱۴. اگر کمی پیاده روی کنید و کمتر رانندگی کنید با محیط زیست انس بهتری می گیرید و به آلوده نشدن ان کمک بسیاری کرده اید.

۱۵. از همه مهمتربرای انجام ان نیازی به پرداخت هزینه نیست.

باز هم تاکید می کنیم پیاده روی موثر پیاده روی است که با کفش های استاندارد و ساخته شده برای این کار صورت گیرد.

880,000 انتخاب گزینه ها

تاثیر پیاده‌روی بر سلامت و تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *